quinta-feira, 2 de fevereiro de 2017

Do It - Herley Johnson

(Paul Todd; Robert Todd) 1982

You call me honey, yeah
When I got money
You call me sweet, yeah
Cause you know that's my weakness (Oh girl)

(You do it everytime) To me
(And I fall lied in lies) I'm a fool for you baby
(Cause you're so doggone fine)
So fine I can't believe you will do this thing to me

(How could you do it)
Oh girl I don't know
(How could you do it)
You're my whole world don't you know
(How could you do it)
Baby
(Do it)
Yeah
(Do it, do it to me)

You call me sweet thing, yeah
When you want something, oh yeah
And when you get it
I don't get nothig, no no
No no no

(You do it everytime) Yes you do, yes you do
(We're now fall lied in lies) Girl, ever doggone fool
(Cause you're so doggone fine) well
So fine I can't believe you will do that thing to me

(How could you do it)
Oh girl I don't know
(How could you do it)
You're my whole world don't you know
(How could you do it)
Baby
(Do it)
Yeah
(Do it, do it to me)

How could you, how could you

Whoa whoa whoa whoa whoa whoa
(Do it) to me, oh girl
(Do it) Can't you, can't you, can't you see I love you baby
(Do it) baby
(Do it)
(Do it to me)

(Do it)

(How could you do it)

(How could you do it)

(How could you do it)

(How could you do it to me) baby

(How could you do it)
Don't you see
Girl I love you
Girl I need you
(How could you do it)
Girl I want you
Got to, go to have you
(How could you do it)
Why you do these things to me
(How could you do it)
Baby, baby can't you see it
(How could you do it)
I'm the one who really love you girl
(How could you do it)
Oohhhhh oohhh
(How could you do it)
Oh girl you're whole, my world, my world
(How could you do it)
To me
(How could you do it)
You're the world to me


Nenhum comentário: