quinta-feira, 16 de maio de 2019

Perfect Love Affair - Constellation Orchestra

(J Boyce; M Dillard) 1978

We've got a perfect love affair
We've got a perfect love affair

You're my falling star
I can hold you in my arms whenever I reach out for you
Through the night I can feel your arms around me so near
I can't believe is true

You've changed the colour of my world to a brighter shade of blue
It take my mind so far away
To the only thing that matters used to be embraced by you

We've got a perfect love affair
Never find another to compare
We've got a perfect love affair
Never find another to compare

We've got a perfect love affair
We've got a perfect love affair
We've got a perfect love affair
We've got a perfect love affair
We've got a perfect love affair
We've got a perfect love affair
We've got a perfect love affair

Somewhere in outter space
Another time and place
Ooh that's how you make me feel
When you make love to me
I close my eyes and see
Visions of another galaxy

You've changed the colour of my world to a brighter shade of blue
It take my mind so far away
To the only thing that matters used to be embraced by you

We've got a perfect love affair
Never find another to compare
We've got a perfect love affair
Never find another to compare

We've got a perfect love affair
We've got a perfect love affair
We've got a perfect love affair
We've got a perfect love affair
We've got a perfect love affair
We've got a perfect love affair
We've got a perfect love affair

- Good, nous avons un affair parfait
- Hmm mon amour, mon amour
- Ma cherie je t'adore,
- Hmm mon amour, mon amour
- Je t'adore, je t'adore
- Je t'adore, je t'adore, je t'adore

We've got a perfect love affair
We've got a perfect love affair

We've got a perfect love affair
We've got a perfect love affair


Nenhum comentário: